Nekad Daaansken | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daaansken

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198828844605/

Ditt Hex-ID: 110000133c5763d (Hex)

Vad är din discord tagg? Dansk#7967

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad från discord så jag ser inte det.

Hur lång tid var din ban? Det var nog en permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du får inte tagga staffs!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom en sådan liten grej så bårde man nog kunnat gått med en varning. Men jag förstår mycket väl hur dumt det var och hur det stör deras arbete.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var att jag skulle hitta var man blir medlem och då taggade jag moderater eller vad det nu var. När jag taggade dem så varde flera tal staffs som sa sluta och då tror jag att en staff inte hade tålamodet till det och bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte nog en felaktig ban men han kunde ha hanterat det bättre för att jag taggade bara moderater. Då är det mycket bättre att ge ut varningar istället för permanent ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte taggar mods för det värkar vara upptagna och det kan förstöra deras arbete. Det var väldigt dumt och jag tog inte hänsyn till moderaters.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska tagga någon för att dem kanske är upptagen och det är väldigt störigt för om jag hade blivit taggad själv utan anledning hade det inte vart så kul. Och jag spelar väldigt mycket på denna server och diggar den väldigt mycket så det hade uppskattats ifall ni vill unbanna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Men det är svårt att utveckla för det är bara om att jag taggade staffs. och man fattar mycket väl vad jag menar. asåfall tycker jag att du kan berätta

Tillbaka