Nekad Da1dalos. | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Da1dalos.

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
5
Blacklist-referens
ID: 789 — Tredjepartsprogram
Anledning: har fusk på datorn 4.ini erkänner i support - bevis - echo
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-13
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej, Från mitt perspektiv var det så att jag gick in på unive och dog typ direkt i en skottlossning, jag vart sedan hjälpt och fick 90 minuter krycka jag hade tappat hoppet om att spela fivem då och att alla andra sitter och ressar sig själva, jag kan erkänna till att jag har fuskat men att jag slutade och sedan öppnade det igen för att hela servern fuskade, jag insåg då hur dumt det faktiskt var och ville återställa datorn, jag kunnde dock inte ta bort fusket genom det då ett virus har tagit bort min återställningsmiljö, jag ångrar allt så innerst inne och kommer aldrig göra något så dumt igen, har aldrig riktigt varit en problemspelare på servern, hade inte mycket bans på servern och har alltid haft en stor vision på rpå. Sedan därefter erbjöd sig min kompis att göra ett montage åt mig, jag fattar inte varför jag sa jag och sedan la ut det igen för att smutskasta servern, förlåt för allt önskar om en ny chans då jag faktiskt ångrar mig grovt och kommer inte förstöra andras spelupplevelse bara för att min upplevelse blir förstörd, kan lova er att jag kommer ta bort allt mitt fusk och sedan se till att min dator blir checkad av detect.ac för att se om jag har något kvar, kommer se till att jag är ren och inte laddar ner skitet igen, Förlåt igen!

Tar du ansvar för det som hände? Ja de klart jag gör, jag har stort ansvar för vad jag har på min dator och för hur jag agerar mot fuskare, jag hade kunnat hoppa support och sett till att de vart bannade istället för att själv börja fuska o va helt efterbliven som dom, jag visste ju också att jag var på min andra chans, jag borde ha tagit eget initiativ och inte börjat fuska det var fel av mig, Förlåt Unive!

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja vad har jag inte lärt mig, först o främst att bara för att andra gör fel så ska inte jag göra det, jag vet också att det är helt efterblivet att fuska på unive då det kan göra så att andra får en tråkig spelupplevelse och att jag också kan få konsekvenser, därefter har vi att man inte borde fuska på någon server alls och till sist inte ladda ner massor skit på datorn så att man inte kan återställa sin dator

Varför ska vi ge dig en till chans? Asså ja, jag vet ju att jag redan fått en chans, detta motsvarar dock att jag har bränt en bro till, jag är dock gärna med och bygger upp en ny bro, jag vill absolut hjälpa er på unive bygga upp en ny rp och se till att få bort så mycket problem spelare som möjligt, för som sagt så har ju jag aldrig varit en sån med mycket bans, jag har oftast försökt att hålla mig till reglerna men det är svårt då andra bryter mot dem och då blir det så att jag också gjorde det, har dock läst på extra med reglerna nu

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr, finns dock lite annat som kan nås i PM (toris kan kolla)

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka