- Meddelanden
- 90
- Reaction score
- 5
Berätta vad som hände ag var uppe på ett tak med min kompis, han valde att spriga iväg från mig och sedan ta polisbilen som stog under oss, därefter ringde han mig och jag svarade polisen antog säkert att jag tog upp ett vapen och sedan skjöt mig i huvet då vart jag ac bannad har klipp på typ de som hände. https://medal.tv/games/gta-v/clips/ldrfy0M8xJnOmUzel?invite=cr-MSxjcmIsMzExMDQxNDM0&v=60
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar helt ansvar och vet att det jag gjorde var fel, jag ångrar mig grovt och vill att ni ska tro på mig och ge mig en andra chans, jag som person har utvecklats och vet vad som är moraliskt rätt och fel, enligt mig är det alltid viktigt att kunna tro på människor doch och ge dom ewn andra chans, jag vill också lyfta att jag alltid vissta att det va fel och vilka konsekvenser det ledde till, enligt mig var det fel som sagt och att jag ångrar mig men jag har ändrats.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har ju lärt mig att det aldrig är lönt att fuska på spel då det bara leder till dåliga saker, nu kommer vad jag skulle kunna gjort annorlunda. jag hade kunnat spela mer o träna på att skjuta istället för o fuska, oavsätt om jag fuskade var jag ändå sämst lockade inte huvud eller någonting, jag kännde bara som att jag blev bättre men de vart jag inte, jag tycker bara att det var fel av mig som person att försöka vinna någonting utan mening nu ca 5 månader senare har jag insett att fan jag borde inte fuskat på unive då jag ser folk ha kul och vill uppleva desamma igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag anser att jag förtjänar en andra chans då jag som person alltid vetat att det var fel men har ändå fuskat för att jag var pantad för ca ett halv år sedan, sedan jag vart bannad har jag gått igenom mycket saker som gjort att jag tänkt igenom mitt fel på servern, kommer också att lova att jag aldrig någonsin kommer att fuska då jag vet att ni ändå kommer ta en för det och vet vilka konsekvenser det leder till och att jag aldrig då kommer kunna få en ny chans , jag tror att jag kan få en andra chans då jag vet att jag har ändrats och vet vat som är rätt och fel nu
MVh Da1dalos
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer att satsa på att hålla mig borta från övriga bans om jag kommer tillbaka