Nekad Da1dalos. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Da1dalos.

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482294003/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab84ef3

Vad är din discord tagg? Da1dalos.

Vem var det som bannade dig? hedgehog (dc, fivem)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-02 195146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de valde att banna mig då jag fuskade vilket var väldigt dum och onödigt, jag har tidigare haft en stor vision på rp och försökt ha en hög nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i efterföljande och klättrade upp på ett tak då valde polisen att skjuta mig i huvvet och sen så fick jag en AC ban och därefter en Permanent avstängning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej felaktigt då jag vet standarden och reglerna, jag valde att fuska då mina vänner har gjort det och sagt att det var kul, jag började med det igen och det är som en drog, fastnar för det helt då man vill ha ett övertag, jag valde därefter att fuska i ett litet tag till utan att tänka på konekvenserna, detta började jag med när min kompis blerv bannad, han bad mig också börja så jag gjorde det och blev bannad, då insåg jag att mnan saknar det mer än vad man trodde dvs saknar unive, sen la jag ut montage för att mina vänner tyckte jag skulle det (pissigt p12 montage som jag tog bort)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små saker så som pwg osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i att fuska och unte gjort det för min vänn sa det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att fuska e helt idiotiskt och att man inte tjänar något positivt på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

lallare man tror ja har råd och sa du exklusivt?? detta e fan för mkt så lek dig it cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka