Nekad Da Baby | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Da Baby

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106283417/

Ditt Hex-ID: 1100001444ed799 (Hex)

Vad är din discord tagg? Rs1 Elvis#9090

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 58 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade slå en person och jag skrev i ooc missclick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vid piren med min kompis för vi funderade på att byta bilar med varandra. Och sen kom det en snubbe och började prata med oss allmänt och vi stod där ett tag och pratade ett tag typ en halvtimme. Sen efter ett tag råkade jag slå han en gång och han hade lite hp så han dog men jag skrev i ooc att det var missclick. Och då ressade en staff han och vi fortsatte rpa normalt sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig ban för att jag skulle inte slå på han egentligen och jag skrev ut det i ooc att jag råkade och allt. Jag till och med rpade på att jag råkade slå till han för att han blev medvetslös. Jag fösökte ringa ambulans innan han blev ressad. Och jag skulle inte rdma han för att jag skulle inte bryta om reglerna för att jag är medlem och försöker ha kul på unive inte för att lalla runt och förstöra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp jag var ny på servern och inte visste att man ska spela rädd om man blir hotad med pistol.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte försöka nudda musknappen så att jag inte slog han medvetslös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta der lugn med musen för att den är känslig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka