Nekad D704 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D704

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? D704

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Lax ålder 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respekterande, Mogen , Stillig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han jobbade som en mekaniker och i framtiden vill han jobba som en business man. Göra stora samarbeten och väldigt stora affärer. Och att tjäna mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med loyal roleplay och realistisk roleplay jag kan ochså föreslå servern till mina vänner. Jag kan bidra med a rpa realistiska skador och tillexmpel om man craschar med en bil så forstätter man inte köra direkt man väntar 2 minuter. Annars är det inte realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario man får ochså låta motpartnern vinna för då blir det bra rp och alla kommer få möjligheten att rpa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja sunt förnuft men nu vet jag allt sånt har spelat fivem i 4 år nu. Brukade köra många usa serverar därför kunde jag inte suntförnuft men nu kan jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM dödar någon utan en andledning VDM man kör på någon med mening och använder bilen som ett vapen sunförnuft att man rånar en atm mitt på dagen och när det inte är mörkt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka