Nekad D4rkPsych0 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D4rkPsych0

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809723777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? D4rkPsych0#3479

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Rickardson, Gunnar växte upp på ett barnhem i norra Sverige som ung. Hans föräldrar hade tyvärr förlorat livet när Gunnar var väldigt ung, vilket resulterade i att han hamnade på "Johans barnhem". Han år på barnhemmet var hemska, han saknade sin mor och far enormt. En dag så inträffade dock en stor händelse i Gunnars liv. Ett nytt barn lämnades in på barnhemmet, Lisa Johansson hette hon. Hennes hår var kritvitt, och hennes ögon var blåare än havet. Gunnars
hjärta brukade alltid balla ur när hon var i närheten. En dag så hände något fantastiskt för Gunnar, han hade fått ett kärleksbrev av en anonym individ. Han skulle träffa hen bakom hemmet, vid barnhemmets trädgård. Gunnar hade tänkt på Lisa hela dagen, "tänk om det var hon? Tänk om det är Lisa som skrivit detta brev?" När Gunnar anlände så blev han chockad, det var inte Lisa. Faktiskt någon han aldrig snackat med förut. Tjejen hette Sara och var den blygaste du kunde hitta. Gunnar hade aldrig tänkt på det, men Sara var faktiskt oväntat söt. Hennes svaga leende var något av det gulligaste som fanns, och hennes lockiga hår påminde Gunnar om naturen. Sakta men säkert sade den blyga flickan "vill du bli min pojkvän?".
Gunnar visste inte vad han skulle säga, han visste dock att hon aldrig skulle kunna prata med honom igen om han sade nej, så Gunnar sade ja istället. Det blev en oväntad vänskap mellan de två individerna, Gunnar föll för Sara och glömde helt bort Lisa. De blev stört kära i varann och kunde inte sluta träffas. Alltid klockan 12:00, och alltid vid äppelträdet som befann sig vid sidan av vägen. En dag så förändrades dock Gunnars liv för alltid, han var på väg till äppelträdet när han såg Sara. Hon var lika glad som alltid, skillnaden denna gången var det där ljudet. Ljudet av den starka tutan som kom ifrån vägen, Gunnar minns denna dag klarare än någon annan. Han hade precis tagit på skorna och börjat vandra mot trädet. När en stor truck kom från ingenstans och körde rakt över Sara. Gunnar svimmade av vid händelsen och kunde aldrig förlåta sig själv för det. "Tänk om jag kunnat rädda henne? Tänk om jag inte svimmat?". Gunnar hatade sig själv för vad som hände, och det slutade aldrig. Tillslut när Gunnar blivit äldre så fann han något att leva för. Något som fick honom att kliva upp ur sängen varje dag. Kraften att kunna förändra detta ruttna samhället. Aldrig skulle något sådant här inträffa någon, och det skulle Gunnar se till. Han hade köpt en klubb, även satt upp reklam för anställning på olika platser i staden. - "Detta ska aldrig ske igen, detta får inte ske igen. Det skall jag se till."

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört väldigt mycket FiveM under det senaste året, och har varit med om flera äventyr! Detta har gjort mig väldigt medveten kring hur saker och ting fungerar, samt hur man ska bete sig för att alla ska ha en så pass trevlig stund som möjligt! Jag har som sagt kört mycket North Lions RP, där jag var SÄPO Chef. Jag har varit chef i stort sätt varje yrke by now. Allt från -Bennys/Vianor-Räddningstjänsten chef. Så jag har verkligen en bra förståelse kring hur man sköter arbetet, och alla anställda. Jag har även mycket staff erfarenheter, har varit staff på någon server inom FiveM som hette Paradise City, men avgick när de gamla ägarna lämnade. Så man kan säga att jag är en väldigt erfaren rp spelare som vet hur scenarion och FiveM ska gå till!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min gamla main var NLRP, servern stängdes tyvärr ner så jag har tittat runt lite efter vad jag ska köra. Har alltid haft SKRP i åtanke men har inte faktiskt ansökt förrän nu. Känner även att jag vill köra lite mer allvarlig, seriös rp. Vilket jag vet att denna servern har. Känner att Unive är en server som är i ständig utveckling vilket jag totalt älskar.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig tipsade mig om rp servern och jag gick in och jag nappade direkt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna bidra främst till bättre rp för andra! Jag vill kunna bidra med många roliga scenarion för spelarna i omgivningen och inte powergame:a. Jag är en seriös rp spelare som kan ge inspiration till andra spelare i staden!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt så är mitt mål att uppnå en bättre förståelse till andra om seriös rp. Kunna bidra med många roliga scenarion och hitta ett roligt jobb och kunna hjälpa så många spelare som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så har jag spelat lite grann på SKRP men jag vill hitta en seriösare rp och då kom Unive fram. Ju mer seriöst rp är på servrar. Desto mer roligare är det, och ju mer aktiv blir man!

Riktigt, Riktigt bra ansökan!!. dock hittar jag inte dig i dc

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka