Nekad D4rkPsych0 | Ban överklagan BIGGBASTA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D4rkPsych0

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809723777/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D4rkPsych0

Vad är din discord tagg? 3479

Vem var det som bannade dig? RDM ~gita

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har spelat med min kompis och då så har jag suttit i samma bil som han när han har kört bilen och kört över 3 personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sjukhuset efter att ha blivit knivhuggen av en spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är orättvist att jag blir inblandad för något jag inte gjort. Varför ska jag få en ban för något jag verkligen inte har varit delaktig för. Jag blir så oehört ledsen att jag inte kan spela på multistaden på länge eftersom det är den enda servern min dator kan hantera...

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan för att jag har sagt dumma saker när folk har försökt döda mig för att de har varit taskiga mot mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla min munn i kontroll och inte låta känslorna styra över det jag säger utan hålla mig till den goda sian som i star wars. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag lär mig efter mina handlingar för att inte bli bannad yttligare någon mer gång men under denna banningen så är jag oskyldig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka