Accepterad D4NN3 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne7233

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199508868708/

Ditt Hex-ID: 11000015c4dce64

Vad är din discord tagg? danne7233

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: jalla.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc ig och det är ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte exakt då jag inte blev kickad direkt när bannen lades utan upptäckte det vid senare tillfälle när jag skulle relogga. Av vad jag kan minnas så kickades jag av anticheat (det var kvällen/natten när detta hände många) och när jag kom in igen kan jag ha sagt ig till min vän att "jag kickades av anticheat".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var en 100% korrekt ban då det inte under någon som helst omständighet är okej att säga det jag sa. Jag har förstått att det var fel av mig och jag kommer inte upprepa samma misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 1st tidigare ban för jag slogs på en allmän plats, jag har tagit lärdom av den bannen och har aldrig gjort om samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att säga det högt ig, kunde jag istället ha skrivit det i OOC chatten eller till min vän på discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är okej att prata ooc oavsett omständigheter och tid på dygnet. Detta är någonting jag aldrig kommer att upprepa och jag är väl medveten om att det jag gjord var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka