Nekad D4NN3 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne7233

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199508868708/

Ditt Hex-ID: 11000015c4dce64

Vad är din discord tagg? danne7233

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Skärmklipp 22.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att pratade occ ingame och det är ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är osäker på vad jag sa för att jag blev inte kickad när min bann las märkte att jag fick en ban när jag quita och skulle gå in igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den va inte felaktig lagd jag tar på mig att jag gjorde fel men tycker att det kanske är lite väll lång tid och jag förstår att jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 1 tidigare ban för jag slogs på en plats där man inte fick och jag har tagit lärdom av den och har aldrig gjort om samma sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jajamänsan att inte prata occ för det är ett regelbrott på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag gjort jag har inte gjort om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det är jag 100 procent med på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka