Nekad D3vmaxx | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D3vmaxx

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Devin

Vad heter du på discord? D3vmaxx#6934

Hur gammal är du? 15/2005

Hur många timmar har du på Fivem? 313 och alla dom är på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen för att det är där jag jobbat under dom senaste veckorna, jag har jobbat under 3 chefer vilket ingen av dom varit speciellt aktiv vilket jag vill ändra senare i frågor så står "hur ofta kommer du vara inne" då skriver dom typ 4-8 timmar men dom är inte 4-8 timmar i verkstan dom är 30 minuter till 1 timme ibland inte ens i verkstan på hela dagen. Nu när jag varit biträdande så har jag varit aktiv och inne 80% av all tid på servern i verkstad/larm. vi hade det bra på mekonomen bra anställda som tog mycket larm men när Chefen Blev bannad så slutade folk bry sig och vissa slutade och annat. Om jag blir chef så kommer jag göra en komplett rensning på mekonomen, och sparka alla ig och discord och börja om från början jag kommer behålla några som jobbar där just nu men sparka dom flesta. under den tiden jag var meko-biträdande gick kassan från 48-58 miljoner på bara 5 dagar, vilket är otroligt bra. Jag vill utveckla min rp och att bli chef tror jag skulle kunna utveckla rejält.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen i över 30 dagar och har lagat 1500+ bilar, är biträdande just nu och jag blev inte biträdande för att jag var Piotor "polare" (visste inte vem han var förens han blev chef). han såg att jag hade jobbat länge och mycket på meko, och gav mig en chans. har även vart Erfaren flera gånger

Berskiv din karaktär? Davin Lavin är född 1995-05-05. Davin bodde i en liten by med hans mamma och pappa vilka var väldigt nära och supporta. när han blev äldre så träffade han zion. Dom blev polare direkt och har inte lämnat varandra skugga sen des, Davin hade svårt att skaffa jobb sen fick han ett erbjudande att få jobba på Postnord i Multistaden (Unive). vilket han tog på en gång och snett efter kom zion också. Davin jobbade där ett bra tag tills han fick sitt medborgarskap i staden och kände då att det skulle vara som en nytt kapitel i hans liv, så han lärde sig om motorer och senare sökte till mekonomen. Kasper gav han en chans att få jobba på mekonomen, senare efter flera försök fick zion sitt medborgarskap och började jobba på meko. ingen av dom har vänt ryggen av meko sen dess. dom har båda varit erfaren under flera olika chefer och tillslut fick Davin sin chans att bli biträdande vilket han tog på en gång, kassan gick upp hur mycket som helst och det såg väldigt ljust ut för mekonomen men sen blev Chefen av mekonomen intagen för Skatte bedrag, då tänkte Davin att det här var hans Chans!

Hur ofta kommer du vara inne? minst 5 varje dag och mer på helger, har 100 timmar på steam dom senaste 2 veckorna och i princip alla dom är på unive

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut. förmodligen mindre än vad jag gör just nu dock

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? japp

+++++++rep Super bra på det han gör förtjänar jobbet! efter allt hans slit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka