Nekad d3ds3c35 | Ban överklagan [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d3ds3c35

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Användarnamn: d3ds3c35

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swededsec

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Metal4Life

Vad är din discord tagg? swededsec#7685

Vem var det som bannade dig? 320 / philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server : Du har blivit avstängd för: lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var vid bankrån och vi gick inte iväg när polisen sa till och buggade en BJ emote som polisen acceptade så tycker nog staffen att det var lalla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev sjutsade till ett bankrån för att vi skulle gö en anmälning till polisen. då var dom upptagna så frågade jag snällt till dom om jag kunde anmäla en sak hade hände. en bj emote synkadbuggade sen blev dom agressiva för dom fokuserade. då slog dom ner mig på plats låg jag medvetslös. min polare blev ledsen senare blev jag bannad..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var inte en felatig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har åkt aggresift förut när jag var trött och jag har lärt mig med de att bara jobba när man t.ex är pigg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångrar mitt beslut jag skulle ha anmält och väntat på polistationen och inte fått en ide att åka och fråga dom sen tror jag att jag inte kunde ha gjort nåt andorlunda för en emote buggade me na´jag kommer aldrig göra om detta..

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka till före man gör och inte störa folk när dom jobbar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka