Nekad D24-Erkan | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D24-Erkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? hygge#6058

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 15 år (Lika gammal som jag) och har nyss fått ett jobb hos DHL som Arbetare. Min karaktär heter också Erik och är en kille. Han kommer från en liten bonnagård i ett litet civiliserat samhälle mellan Borås kommun och Vårgårda kommun, där han bott sen han var liten med en farsa och två syrror. Hans familj hade massvis med mark, skog och åkrar, och de hade även någonstans mellan 90-100 köttkossor. På fritiden finns det ganska mycket att göra, därför är det gött att få komma ifrån gården ibland, och dra ut och ströga med grabbgänget från att det blir ljust ute, tills att det blir ljust ute igen. Det gillar jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en tacksam och trevlig individ som försöker sitt bästa med att föregå med gott exempel och vara så trevlig som möjligt till alla andra för att inte ställa till en massa skit i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man till exempel gör en deal med motparten innan spelet börjar som går ut på att man själv går plus på något sätt när man förlorar och motparten går minus när motparten själv vinner så spelar man självklart för att motparten ska vinna.

Hur hittade du Unive? Jag har precis kommit hem från ett Epa-meet och vart uttråkad, men som tur är så är jag intresserad av epa-traktorer och vet att man kan ha epa i vissa servrar, så sökte jag på "FiveM Epa" på youtube för att ta reda på hur man skaffar en epa i fivem.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka