Accepterad D1zzzy | Ban Överklagan [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? reald1zzy

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: 89A16961-E815-4B0F-A922-159B0DC30BE5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Valentino Valde att banna mig för RDM och då menar han att jag döda en utan ett bakomliggande Scenario, då det finns klipp på det och allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min Kompis åker en Svart Rs6 till plocket vi träffar på kompisar som har kopplingar med Athenas mitt Gamla Gäng, och då tänker jag att han har ju bra kontakt med Athenas och han säljer droger och sånt till dom så jag tänkte få nånting från honom kanske lösa Athenas till mig så jag an ta dom, men han gör det ej då han väljer att jag ska döda honom istället, vi rånar dom jag tar en min kompis tar en annan och vi har vapen runt omrking dom, jag tar hans kompis som är vid liv, jag tar honom till nån annan plats som ingen ser oss jag tar honom ditt jag pratar lite med honom, först tänkte jag att ta upp min Glock 19 och skjuta honom men jag valde att förlänga Scenariot med en Kniv och jag rpar mig till att jag tar ett Rep och lägger repet runt hans fötter så han ej kan röra sig från platsen, sen så skriver jag /me skär av halsen lite, han rpar på skadorna, och sen skriver jag /me hugger i ryggen, han rpar ej på skador men jag har ej (Klipp) sen skriver jag /me tar ut hans tarmar, sen sä skriver jag /me tar ut han hjärta och kastar den. Efter det så drar jag direkt därifrån och kastar bort kniven som var full med blod och sen drar jag nånstans och byter kläder och sen rpar mig till vatten och tvättar bort all blod. SÅ ingen kan identifiera mig. Efter det så var allt klart, jag tyckte själv att det en bra Rollspel från mig och min Kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 Jag kan förstå Valentino att han mena från hans perspektiv trodde han att jag döda honom utan ett Bakomliggande Scenario, men jag hade ett Bakomliggande och det är svårt och veta för att han Individen som kom Support har ej berättat hela sanningen för dig, men jag bryr mig inte och väljer göra en Ban Överklagan! Men jag har ett Bakomliggande och jag gör ingen fel, men från valentino sida så kan jag förstå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad i Unive 9 Gånger och min senaste var också RDM men då var det med Klipp och allt, och jag godkännde det och jag gjorde felet. Men jag lär mig av mina Misstag detta var ej en Misstag från min Perspektiv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen anning vad jag hade kunnat göra för Annorlunda kanske att ha Klipp nästa gång på hela händelsen och visa han allt från min perspektiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid av mina bans, men denna vet jag inte vad jag gjorde för fel. Men Valentino får avgöra Överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Tillbaka