Dubbelpost D1stanc3 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1stanc3

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomi

Ditt discordnamn: D1stanc3#1888

Ange ditt födelsedatum 21 November 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna se till att serven jag spelat på i ett år ska skötas ordentligt. Jag vill minska regelbrotten och se till så att dem som gör fel ska få sina konsekvenser för det dem gjort. Jag är väldigt imponerad av hur staffsen jobbar redan idag och jag vill vara med och bidra så att det blir ännu bättre. Seriös och rolig rp är något som jag brinner för och jag vill göra allt i min makt för att det ska förekomma på unive. Jag skulle kalla mig själv för lösnings orienterad vilket är en egenskap som man behöver som staff. Jag har tidigare varit medlemskaps ansvarig men känner att jag vill ta det till nästa nivå och hjälpa serven ennu mer.

Det jag kommer att bidra med att vara en opartisk, seriös, aktiv och trevlig staff som behandlar alla med respekt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att det sker så lite social rp inom den kriminella rpn. Det ska flyga skott till höger och vänster istället för att ha en social rp som är rolig för båda parter.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det vi kan göra för att lösa detta problem är att vi ser till att alla vet om konsekvenserna kring detta reglebrott. Även förklara för spelarna vad dem gjort för fel så att dem kan anpassa sig och inte göra om samma misstag igen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt annars kommer spelare inte vilja komma med problem till t.ex. support. Det finns många saker man måste göra för att agera professionellt men dety viktigaste enligtr mig är att aldrig tappa humöret även ifall andra gör det. När någon börja t.ex. skrika på dig så är det viktigt att du håller lugnet och inte skriker tillbaka.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ca 5 timmar per dag när skolan börjar och innan det ca 8 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit medlemskaps ansvarig men inget tidigare erfarenhet som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka