Nekad D1rtyy | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1rtyy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198314624953/

Ditt Hex-ID: 1100001151f17b9

Vad är din discord tagg? D1rty

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-06 002908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta spawnmenu till Torget polisstation istället för att springa till någon station och ta ut en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va 5 Gärnings män som hade gjort ett Juvelrån som vi hade jagat i Runt 20 och sen går deras bil sönder så då hoppar alla poliser ut och riktar och sen börjar dom springa ner mot Vattnet och då använder sig Polisen sig av Laga Befogenhet och börjar skjuta dom i benet så att vi får dom att stanna innan vattnet för att dom inte ska komma iväg och sen åker jag och en till kollega från platsen för att ansluta sig som sjöpolis för att en simmade iväg i vattnet så vi åker och tar ut en båt och sen åker vi men sen så kommer han upp på land så vi åker och tar vår bil och åker efter Gärnings mannen och sen släpper jag av min kollega på Piren Stationen För att vi ska åka med 2 Bilar för att ifall en av bilarna tappar vissuel ska den andra bilen inte tappa bort Gärnings Männen och så åker jag efter Gärnigns Männens Bil och sen går Min bil Sönder och så väljer jag att dra /spawnmenu och att välja att Välja att spawna Torget Stationen för att Vara med i biljakten igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej för att jag fattar det med Spawnmenu och det va inte Felaktigt Men det med att jag skjuter för att döda är felaktigt då jag gick efter Laga befogenhet då Gärningsmännen hade gjort ett Juvel rån ungefär 20 minuter före som gör att jag får skjuta deras ben för att få skjuta deras ben för att få dom att stanna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit mest när jag har varit ny till servern då jag inte visste serverns regler och lallade rätt så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat istället för att välja att spawnmenua till stationen vid torget för att skulle jag kunna ha springit till Piren stationen och tagit ut en bil och åkte efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska dra spawnmenu för att komma till tex stationen snabbare och istället ska jag springa till stationen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Pinsamt att man ens kan bli bannad för en sån uppenbar sak.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka