Nekad D1abetesboy | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1abetesboy

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/D1abetesboy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? Joar#5962

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Big L är en 27 ärrig man som gillar färgglada kläder. Han försöker alltid se ut som slim shady. Han växte upp utanför Stockholm i Rinkeby. Han Växte upp med sin Brosha Karim Och Hans Mamma Habib. Farsan drog när Big L var liten och han kommer knappt ihåg han. Big L hade det svårt i Rinkeby han var väldigt bråkig och stökig så det var svårt att hitta vänner. När han väll var med folk så var det inte bra folk det var drog handlare. Hans mamma Habib slet för att försörja familjen och hade knappt tid med sina barn. När Väll Habib såg att Big L höll på att vara med dråg handlare så sa hon till Big L att sluta med det och skaffade han en terapeut. När Big L gick ut gymnasiet så flyttade han in i centrala Stockholm hos en kompis. Han började då jobba på ICA. Big L jobbar nu kvar på ICA och funderar på att byta jobb snart.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en kompis som är whitelistad och han sa att det finns jätte roliga jobb och mera! Jag vill kunna rpa på ett mer seriöst sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill jätte gärna få lite mer job options än dom som finns när man inte är whitelisted. Jag vill kunna ha kul när jag jobbar.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte länge efter en svensk rp server med lyckades inte hitta någon bra men när jag gick in på fivem så kom servern up.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Folk ska tycka att jag roleplayar på ett bra sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat lite på Carolina roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka