Nekad D1abetesboy | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1abetesboy

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/D1abetesboy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D1abetesboy

Vad är din discord tagg? Joar#5962

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 18 timmar 37 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängs för: Rdm - Valle Återstår: 19 Dagar 18 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag knockade och dödade 2 personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in min bil in i ett parkeringshus och där var det 2 personer som jag hade bråkat lite med innan (på skoj) iallafal så sa jag då men vafan gör ni här ungefär och då så började vi slåss och då råkade jag döda en av dom och knocka den andra och då sa jag förlåt till han ja döda och försökte bära han så jag kunde köra till sjukhuset men jag visste inte hur. Några sekunder efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var nog den som gjorde fel eftersom jag dödade en av dom och knocka den andra. Men jag tycker att man ska få ha lite små fighter eftersom det är en rp server. Men det var nog mitt fel efter som jag slog ner dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte eftersom jag igentligen inte gjorde nåt så stort fel jag roleplaya ju bara men jag hade nog inte lagt mig i och gått där ifrån om jag såg dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer försiktig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka