Dubbelpost D1abetesboy | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1abetesboy

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/D1abetesboy/

Ditt Hex-ID: 11000013ed3f8c0

Vad är din discord tagg? 21#1796

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor folks bilar samt copbaitar utanför sjukhuset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag inte RP:ade som man egentligen ska. Och för att jag lallade runt och inte skötte Detta var dumt gjort av mig och var väldigt onödigt. Det var väldigt dumt också eftersom jag vet att man inte får göra det jag gjorde. Staffs bannade nog också mig på grund av att jag snodde en bil som jag inte ägde vilket också var dumt eftersom man inte ska ta saker som man själv inte äger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis tänkte gå till sjukhuset eftersom jag var lite skadad.Vi var vid torget parkeringen vilket var väldigt nära så vi gick ditt. Då när vi är hade kommit fram till sjukhuset så såg vi att det stod en massa bilar där. Vi frågade genast polisen vad som hade hänt och det enda polisen svara med var att vi skulle avlägsna från platsen omedelbart. Vi började gå iväg men sen vände vi eftersom vi tänkte att vi kunde prata med alla människor som stod och kollade på. Vi gick fram till de och började prata med de eftersom vi inte hade något bättre för oss. Jag och min kompis gick fram ditt och började prata med dem som stod där. Vi märkte att genast att de som vi pratade med var lite kaxiga så jag och min kompis började kaxa lite tillbaka eftersom vi ville få en reaktion eller att någon skulle skratta. vi pratade med de där människor ett tag tills polisen kom fram och sa till oss att vi ska gå därifrån. Vi pratade sedan med polisen en liten stund tills han blev arg och höjde tonen. Då bestämmde jag och min kompis att vi skulle dra därifrån. Det kom sedan fram några personer som började kaxa lite och hålla på mot oss. Tex så sa de att vi hade fulla kläder mm.Då så kaxade jag och min kompis lite tillbaka och då sa vi att deras kläder inte häller var så snygga mm. Men sedan börjar de här grabbarna vi pratade med höja tonen mot oss och då orkade inte jag och min kompis prata med de här grabbarna mer helt enkelt Då tog tänkte jag och min kompis att vi kunde ta deras rs6:a som stod på vägen så vi kunde ta oss från platsen snabbt så fort som möjligt och så att de skulle få karma eftersom de var så kaxiga utan anledning. Vi hinner bara köra några meter innan vi blev bannad för. Snor folks bilar samt copbaitar utanför sjukhuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom det jag gjorde var mycket fel. Jag skulle ha lyssnat på vad polisen sa från första början.När polismannen sa att vi skulle avlägsnat från första början så skulle jag och min kompis bara ha gått iväg. Jag vet mycket väll om att jag inte får sno bilar jag inte äger utan anledning. Och att sno folks bilar är inget man gör framför personen som äger den. Det skulle man aldrig göra i det verkliga livet. Jag lallade och kaxade lite runt med människor också utan anledning. Det var en rättviss ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad första gången för att jag inte följde trafikregler.Jag körde för fort i stan och vilket man inte skulle göra i det verkliga livet eftersom det är dumt och utsätter folk för fara. Det var en rättviss ban

Blev bannad andra gången för att jag hamnade i slagsmål. Jag skulle ta ut min bil och då tyckte en person att jag tog för lång tid på mig så han slog mig. Jag blev sedan arg och slog tillbaka. Det var en rättviss ban eftersom jag slog en person jag inte kände

Blev bannad Tredje gången för Powergaming. Det som hade hänt var att jag hade kraschat min bil när jag körde i stan. Jag hade råkat köra in i en stolpe. Jag sket sedan i det och fortsatte bara köra iväg. Det var inte realistiskt. Det var en rättviss ban.

Blev bannad Fjärde gången för lallar. Jag stod på en parkering och började prata med nåra människor som hade carmeet. De hade musik så jag började dansa och skirka lite. Det var en rättviss ban

Blev bannad femte gången för combatloggging då jag råkade leavea under ett förhör. Det var en rättviss ban.

Blev sjätte gången för copbait då jag körde fort med min bil framför en polisbil. Det var en rättviss ban eftersom man inte skulle göra så i det verkliga livet.

Det jag lärt mig från alla dessa bans är att man ska läsa alla regler innan man börjar spela på en server. Hade jag läst alla regler och följt de så hade inte allt detta hänt.´Jag har lärt mig att låtsas vara skadad är det sket en bilolycka och att man inte ska slå folk för man är arg. För det hade man inte gjort i det verkliga livet. Jag har också lärt mig att man inte ska gasa allt vad man har med sin bil framför en polisbil. Det hade man inte gjort i det verkliga livet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rpat på ett bättre och mer realistiskt sätt än vad jag gjorde. Jag och min kompis skulle ha avlägsnat från platsen när jag blev tillsagd från första början. Jag skulle häller inte ha börjat pratat med personerna eftersom det blir jobbigare för polisen eftersom de måste hålla koll på fler människor. Jag och min kompis skull inte ha stanna kvar på platsen jag skulle bara ha gått därifrån. Jag skulle håller inte ha tagit en rs6a som karma och för att åka från platsen. Jag skulle helt enkelt inte tagit bilen eftersom jag inte ägde eftersom det är stöld. Jag skulle bara ha gått ifrån platsen när jag blev tillsagd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska lämna platsen direkt om jag blir tillsagd.Man ska helt enkelt följa polisens order eftersom annars försämrar man bara situationen för polisen måste hålla koll på fler människor. Jag har också lärt mig att inte sno bilar som jag inte äger eftersom det blire en stöld och man skulle aldrig ta en bil i det verkliga livet. Jag har också lärt mig att jag behöver RP:a på ett mer seriöst och realistiskt sätt. Jag har lärt mig att inte börja bråk mot folk bara för att det är kul eftersom man inte gör så i det verkliga livet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka