D1abetesboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 76
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/D1abetesboy/
Ditt Hex-ID: 11000013ed3f8c0
Vad är din discord tagg? Joar#5962
Vem var det som bannade dig? Swiipe
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på parkeringen när en snubbe var kaxig mot mig utan anledning. Han slog till mig så jag blev arg och sparkade på hans bil sen blev jag bannad. Moden kom när jag sparkade på hans bil han såg inte när han slog ner mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag gjorde fel genom att bråka med någon.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för Att jag inte följde trafikregler.
Bannad för att jag hamnade i slagsmål.
Blivit bannad för lall 3 gånger då jag hamnat i fight och sådant.
Blivit bannad för powergaming då jag kraschade och åkte iväg direkt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha hamnat i fight jag skulle bara ha gått därifrån.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att gå iväg från en fight.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013ed3f8c0
Vad är din discord tagg? Joar#5962
Vem var det som bannade dig? Swiipe
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på parkeringen när en snubbe var kaxig mot mig utan anledning. Han slog till mig så jag blev arg och sparkade på hans bil sen blev jag bannad. Moden kom när jag sparkade på hans bil han såg inte när han slog ner mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag gjorde fel genom att bråka med någon.
Hur många tidigare avstängningar har du? 6
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för Att jag inte följde trafikregler.
Bannad för att jag hamnade i slagsmål.
Blivit bannad för lall 3 gånger då jag hamnat i fight och sådant.
Blivit bannad för powergaming då jag kraschade och åkte iväg direkt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha hamnat i fight jag skulle bara ha gått därifrån.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att gå iväg från en fight.
Har du läst våra regler? Ja