Nekad d0rk | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d0rk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198825119191/

Ditt Hex-ID: 1100001338c9dd7

Vad är din discord tagg? d0rk#4779

Vem var det som bannade dig? Jonte_sm

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till min kompis att svara dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa till min kompis först svara mobilen men han fattade inte att de var dc så sa svara dc o sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var mitt fel att jag blev bannad för man får inte prata om sånt på servern men jag försökte säga något annat än dc först men han fattade inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min ena bann fick jag för att jag inte respekterade polisen men det var 4 månader sen. Jag lärde mig mig då att man ska respektera polisen och det dem tillför till servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag. Jag hade bara kunna ringa honom på mobilen och sagt att han skulle svara discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag för nu kommer jag inte prata om ooc saker när jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka