Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198825119191/
Ditt Hex-ID: 864853463
Vad är din discord tagg? d0rk#4779
Vem var det som bannade dig? ~Nizze
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Respekterar inte polisen.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att det var klantigt att krascha sönder bilen och göra så att dörren lossna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen körde ut ur staden och stannade på sidan av motor vägen och sen sa dem: vänta jag ska fixa en sak, efter det fick jag en bann.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann för att jag respekterade polisen till ett visst mått, men jag blev lite sur när dem klippte mitt körkort. Efter det när vi satt oss i polis bilen så backade polisen in i en lyktstolpe då sa jag " snyggt kört, onödigt att krascha bilen". Det var det ända ja gjorde för att förtjäna en 20 dagars ban från serven.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat respektera vad polisen sa och bara tagit min förlust.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska respektera polisen och att jag inte ska komentera vad polisen gör. Jag ska också köra försiktiare nästa gång.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 864853463
Vad är din discord tagg? d0rk#4779
Vem var det som bannade dig? ~Nizze
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Respekterar inte polisen.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att det var klantigt att krascha sönder bilen och göra så att dörren lossna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen körde ut ur staden och stannade på sidan av motor vägen och sen sa dem: vänta jag ska fixa en sak, efter det fick jag en bann.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann för att jag respekterade polisen till ett visst mått, men jag blev lite sur när dem klippte mitt körkort. Efter det när vi satt oss i polis bilen så backade polisen in i en lyktstolpe då sa jag " snyggt kört, onödigt att krascha bilen". Det var det ända ja gjorde för att förtjäna en 20 dagars ban från serven.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat respektera vad polisen sa och bara tagit min förlust.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska respektera polisen och att jag inte ska komentera vad polisen gör. Jag ska också köra försiktiare nästa gång.
Har du läst våra regler? Ja