Nekad d0r1e | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d0r1e

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aram

Vad är ditt discord namn? d0r1e

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en tonårspojke som har ärvt sin faders massiva företag som tjänar mycket pengar varje dag som går men en dag hans faders så kallade det bästa vän som är företagets allierade. Han förrådde kontrakten mellan företagen och tog ner tonårspojkens företaget som vilket gjorde så att han har lite pengar kvar för att starta och ny början för att kunna resa sig upp igen och möta förädarren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med mycket roliga scenarion där alla får vara med oavsett vad, kommer vara sjukt aktiv på servern då jag vill jobba på en firma och bidra med hjälp kring servern, och behandla alla med respekt och inte lämna någon utanför då alla är välkomna!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska följa reglerna och inte tänka utanför sin värld, att man ska tänka så realistiskt som möjligt för att de inte ska bli tråkigt för mig och min motspelare alla ska ha roligt och kunna vinna på scenarion, blir tråkigt om man bara spelar för att vinna samt att båda ska få en bra och rolig spel upplevelse.

Hur hittade du Unive? Har spelat här innan för länge sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka