Accepterad D0pE-X | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D0pE-X

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Brännvall

Vad är ditt discord namn? D0pE-X eller d0pe.x

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Jay Swingler och är 20år gammal, Välidigt nyinflyttad från en gammal stad som hette snöstaden/avail. Han har ett brinnande bil intresse och vill börja som mekaniker på mekonomen eller liknande. överlag är han en väldigt trevlig kille som ger alla en ärlig chans och gillar allt som har motorer i sig. Han gillar inte att beblanda sig med kriminella men om han måste genom sitt arbete så får det vara så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att RPa i huvudsak som en mekaniker som jobbar på jour, om jag ser att någon har problem med bilen så kommer jag göra allt för att kunna fixa den. Frammåt så kanske jag skulle kunna jobba på någon bilfirma eller liknande där man köper fordon.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna, med andra ord att man inter har monopol så man redan vet att man kommer vinna när man startar ett scenario. Det blir roligare RP på det viset.

Hur hittade du Unive? Genom en gammal staff kompis från snöstaden/avail som heter Lungan, Jag kikade in på hans stream efter det har gått något år och såg att han fortfarande spelade så då vart jag sugen att börja med RP igen.
 
Tillbaka
Top