Accepterad D0pE-X | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D0pE-X

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? d0pe.x

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar från 06:30-16:00 på alla vardagar förutom på fredagar för då slutar jag vid ca 12:00. Oftast när jag kommer hem så fixar jag käk och sedan hoppar jag in på unive och rpar fram tills 22:00. På helgerna brukar jag vara inne mer än vad jag är på vardagarna men de beror som sagt på jobb. Sedan 3månader tillbaka har jag bara mainat att spela FiveM och Rpat på Unive, har inga planer på att sluta gibba.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Svårt att komma ihåg exakt datum men borde vara ca två månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 0 gånger. https://content.mn/yg02tFxU

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att man ska i primärt mål underlätta/ta över vissa staffs uppgifter. t.ex om det är någon som håller på att lallar, dödar massa folk på sjukhuset eller ba generellt gör stora regelbrott så kan man kicka dem för att avlägsna dem temporärt så att man därefter kan få hjälp av någon staff att ge dem ban eller diverse. Man blir ju en typ av vakt för att uppräthålla serverns rpnivå hög.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag vill bli servervakt är att jag vill kunna hjälpa servern att få en högre rp nivå och få slut på allt lallande och primärt vill jag upprätthålla grundreglerna så man slipper vänta på staff ifall något akut händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett tillexempel på abuse är att man ressar någon kompis eller någon person som har dött av hunger eller diverse. Man måste rpa ifall något sånt skulle inträffa oavsätt om du är i ett större scenaro eller inte. Ett fall där man skulle kunna ressa någon är ifall personen i fråga dör av någon bugg(de ska egentligen inte vara död). Ett exempel på korruption eller abuse är om man t.ex kickar någon person bara för att man inte gillar individen ingame eller ooc.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka