Nekad d0pe | Whitelist ansökning [BigA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

d0pe

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410863203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? d0pe saw santa#2441

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Glen Larsson 19 år. växte upp i en rik familj och allt var bra tills en dag då hans föreldrar började testa dråger och började bråka med varandra. Sedan så gjorde dem slut och det blev skjilsmässa och båda började dricka och ta mer o mer dråger sedan tillslut årkade inte hans pappa och tog livet av sig. hans mamma blev deprimerad och klarade inte av det längre med alla dessa dråg skulder och förlorat den hon gillar mest. och jag blev uppfostrad av fosterfamilj. Jag hade det väldigt svårt i skolan och hade inte mycket pengar i min uppväxt men sedan ville jag ta tag i mitt liv jag börja jobba efter jag tog studenten. Hade lite kontakter i en stad som hette multistaden. Så jag flytttade dit och började sälja droger och kriminellt det lädde inte till nåt bra för jag själv testade började ta dråger jag mådde piss i ett par månader var även självmordsbenägen sedan började jag ta tag i mitt liv började träna och skaffa mig ett riktigt jobb nu har jag skaffat mig en lägenhet och en liten bil och bärjat sluta med dråger. nu mår jag bra lite kropps fett och festar bara på lördagar iblannd på fredagar nu är allt mycket bättre har en stor vänkrätts. Och så ser mitt liv ut. Men han saknar fortfarande tillbaka till det krimminella.

Varför ska just du bli whitelistad? Har sett mycket streams, youtube på rp och vill börja någon stans så jag hoppas min start kan va här på multistaden och att det är en seriös rp kommer aldrig bryta mot regler häller.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket bra rykten att det är ett bra community och som jag sa kommer jag leverera en bra och hög rp nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? 3

Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis som berättade att det vart en bra rp server och genom youtube

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aldrig blivit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja Dreamlife rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka