Nekad d0pe | Whitelist ansökning [BigA & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

d0pe

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410863203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? d0pe saw santa#2441

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Glen Larsson 23. växte upp i en rik familj och allt var bra tills en dag då mina föreldrar började testa dråger och blev arga på varandra. Sedan blev det skjilsmässa och båda började dricka och ta mer o mer dråger sedan avled båda två och jag hade det väldigt svårt i skolan hade inte mycket pengar i min uppväxt men sedan fick jag iden med att börja jobba efter jag tog studenten. Mitt jobb blev att sälja droger det lädde inte till nåt bra för jag började ta dråger mådde piss i ett par månader sedan började jag ta tag i mitt liv började träna och skaffa mig ett riktigt jobb nu har jag skaffat mig en lägenhet och en liten bil nu mår jag bra lite kropps fett och festar bara på lördagar iblannd på fredagar nu är allt mycket bättre har en stor vänkrätts. Och så ser mitt liv ut. / Glen Larsson

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill spela med mina vänner och ha kul på en säriös rp server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill gärna köra på en säriös rp server och har många vänner på servern som jag ser fram emot att spela med och den känns väldigt rolig.

Hur många timmar har du på FiveM? 3

Hur hittade du Multistaden? genom en vän och tittad på yt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan server

Tillbaka