Nekad D!rt | Chef-jobb ansökan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D!rt

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
-1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Vincent

Vad heter du på discord? konstruktorn438961

Hur gammal är du? jag är 18

Hur länge har du spelat på Unive? 3år till och från ibland inte alls mycket och ibland jätteofta det kommer liksom i perioder

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill att qpark ska bli en del av rpen och att det inte bara ska vara ett jobbigt gäng som sätter p bot och bara gör folk irriterade jag vill liksom få med folk dvs annan personal och göra allt för att få scenarion ihop istället för att alla ska åka runt själv och bara få massa skit för att de sätter p bot

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på qpark och har även varit chef vi ett tidigare tillfälle så jag vet liksom hur det går till med anställningsintervjuer och annat som är bra att kunna

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag sålänge jag inte har nått viktigt vardagar 16:00-21 helger 16-xx:xx men iallafall sex sju timmar på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja har som sagt spelat redan till och från skulle bara vara roligt att testa något nytt på just unive och försöka utöka qparks rp nivå så mycket som möjligt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det var länge sen jag spelade på någon annan server

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka