D!rt | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D!rt

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198205341131/

Ditt Hex-ID: 11000010e9b8dcb

Vad är din discord tagg? -Lindblad-#4478

Vem var det som bannade dig? stod inte

Hur lång tid var din ban? permanent då det var i discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står inget då det är en discord ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig mot en kille för blev sur för han kunde inte rpa så jag tog det privat med honom och han börjaede kaxa och då blev de helt enkelt bråk och då blev jag bannad sedan :/

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt på motorvägen sen kommer de någon som rånnar oss på en aktiv motorväg villket är suntförnuft vilket han borde ha blivit bannad för men blev inte iaf sedan gjorde han de så skrev jag till han privat typ vafan håller du på med kan du inte rpa eller och han skriver något tillbaka och han var inte glad för han blev nyss unbannad och sen efter de skrev vi fram och till baka sen kalla han mig busunge och pajas och man kallar aldrig mig busunge för min mamma är fan inte en hora och då jävlar blev jag förbannad försökte ringa honom påp disc för han var fett respektlös och feg vågar inte prata sedan så gick han till staffs och då efter han kommer tillbaka från staffs blev jag bannad men han vissade bara själva delen jag skrev för hade han skrollat up lite hade man sätt hur allt börja men tror han kände den staffen för staffen ställde inte många frågor utan banna mig ganska fort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde fel men så de börja nvar att jag bara frågade en simpel fråga och undrar hur han tänker och hur han rpa för de var riktigt dåligt gjort sen blev han sur kalla mig massa saker sen sa han en sak som fick mig att bli riktigt jävla sur när han jag var busunge då jävlar fick han se på ett och annat men sen fick vi hoppa support men tror somsagt att han kände staffen för att han fick ingen skit men jag blev bannad jag gjorde fel och de klart jag ångrar de i efterhand och vill kunna komma till baka och rpa igen och kunna vara mekonom eller sånna whitelist jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig och verkligen utvecklat min rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag skulle skita i vad han sa och gått till support och låtat support tagit hand om de istället för att vi skrev privat och bråka för jag vill bara ha de chill kul inom rp de ska inte vara bråk så jag skulle låtat han säga vad han vill och jag går till support så får support göra ett beslut om scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag... Jag ska vara mer noga med att supporrt finns av en andledning och dom får styra upp och se till att saker blir rätt och rättvisst :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka