Accepterad D!rt | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D!rt

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198205341131/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: D!RT

Vad är din discord tagg? STRYKA MÄÄD#4478

Vem var det som bannade dig? jag minns inte det

Hur lång tid var din ban? den är 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte kan ha varit för att det kom fram en kille och bad mig hoppa av min motorcykel det gjorde jag slog honom i ansiktet och körde i väg han hade ingen kniv eller pistol så jag skulle inte anse det som rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt också kom det en motorcykelgrabb och bad mig hoppa av då slog jag honom i ansiktet och körde iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte om det fanns nåt annat underliggande men jag skulle säga att det inte var rdm i det senariot

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag lärde mig de flesta reglerna från min gamla ban men jag trodde inte det var rdm men om det nu är det får jag ta lärdom av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte jag tänkte ju att det inte var emot reglerna att göra så men jag skulle nog bara ha hoppat av och låtit han ta min motorcykel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bara ta det lugnt det blev lite impulsivt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka