Accepterad D!rt | Ban Överklagan [blaatanten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D!rt

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198205341131/

Ditt Hex-ID: 11000010e9b8dcb

Vad är din discord tagg? konstruktorn438961

Vem var det som bannade dig? blaatanten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban powergaming.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort misstag och anledning var powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min nya lamborghini och skulle sladda i en kurva det gick som det gick och vi flög ner från ett berg och landade nästan på två personer vi krocka sedan in i en vägg och jag dumt nog tog beslutet att bara köra där ifrån utan att rp på mina skador mestadels för att jag trodde att de som vi var när att köra på skulle bli sura

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rättvis och han som banna mig tog helt rätt beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått ett par bans innan bla c logg och dvs men jag lär mig mer och mer efter varje ban så jag ser det mer som en lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade och skulle ha stannat bilen gjort ljud som att jag hade ont och använt mig av /sme eller /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag at alltid oavsett spela på skadorna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är jag väl medveten om

Tillbaka