Nekad D-mega | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Br_bread

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222364149/

Ditt Hex-ID: 11000014b3a17f5

Vad är din discord tagg? 𝕯-𝖒𝖊𝖌𝖆#7234

Vem var det som bannade dig? Globe

Bild på banmeddelande: Screenshot (71).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en advokat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på piren skit arga på polisen för vi stod parkerade och dom körde sönder min bil då gick jag och min kompis till polisen och för att säga åt dom men vi blev hottade och bemöta jätte otrevligt så vi åkte till piren dar vi pratade men snälla poliser och då kommer en advokat och visar sitt kort och jag säger gay häst för den såg ut så och min karaktär är dum i huvudet när han är arg då blir advokaten kaksig och vill slås då retar han mig med en emot som får jag att gå säga åt han att sluta men blir bymöten av ett slag och vi slår tillbaka för vi är skit arga och då säger jag åt min kompis att vi drar innan vi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då du inte visste vad som hände innan allt tar jag för mig då advokaten slog mig och min kompis först.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag har lärt mig från förut är att tänka mer på vad jag säger och bad jag gör på den har att alldrig säga bög häst mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte slå han bara springa iväg annars vte jag inte mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga gay häst då min kubba är konstig när han är arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Du och din kompis + advokaten hade urkass rp och det kommer ej hålla hoppas du lär dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka