Nekad D E DAX | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D E DAX

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198436951292/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Daxberg

Vad är ditt discord namn? D E DAX

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Alfons Daxberg och är ifrån Sverige så med andra ord helsvensk. Jag är 18 år gammal. Jag är en glad och glädjespridande person som gillar att prata med folk. Är väldigt social skulle jag säga. Mina intressen är bilar och att jobba faktiskt. På min fritid brukar jag ta M2 när till piren för att kolla på bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa till att hjälpa andra spelare så som att jobba på bilhandlare för att jag har hört många som säger att det finns dåligt med bilförsäljare. Jag vill hjälpa till att fylla ut servern helt enkelt. Sen tycker jag Unive är en bra och seriös servern som jag fastnat för. Sen kommer jag ju såklart bidra med bra RP och strävar även för att en dag bli polis på Sveriges bästa RP server. :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hittade servern för ett tag sedan och tycker den är grym. Testade en del andra serverar men tyckte dem var lite sisådär. Unive har lätt bäst utbud och bästa RP.

Hur hittade du Unive? Hittade den på FiveM när jag letade en server att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära känna andra RPare och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha en riktigt fin bil och ett riktigt fint jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka