Nekad dåren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dåren

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Röven

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hans johansson 1970-06-16

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken,rolig,gillar bilar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hans bakrund är när han va liten ville han alltid va den store och han hade mest pengar i klassen när han var sex år hade han ungefär 6000 kroner han köpte alltid godis och bjöd och tänkte inte så mycket på det och det var därför han blev känd i klassen och han sen senare fick han mycket pengar för jobbade hos marias och fick massa pengar där och blev sen rik som vuxen man och sen började leka och ha kul med bilar och kompisar han älskar gemenskapen riktigt mycket det är det han tycker är kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har själv kört i 2 år men kommer tillbaka nu för gillar det igen och jag har ägit en server och jag vet hur man rp ar
jag kan skapa familj med mina kompisar för att höja rp nivån och massa saker mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spelar rädd , ge upp, spänning,spela skadad

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vi gjorde de en gång och det var inne på coop och min kompis gick in till kassaskåpet och ropa på mig kom jag hitta något och sen försökte han komma in på de då vart både vi kickad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming är att man inte reagerar riktigt metagaming när man snackar dc. combat logging knäpper av spelet när någon rånar dig sånt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar serverns regler och spelar seriöst och jag kan alla saker jag är erfaren.

Senast ändrad:
Hej!För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam. Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam. Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag har fixat Mvh Nils! så jag heter Röven på både.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka