Nekad Cytrix | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cytrix

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d

Vad är din discord tagg? starr_321

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-26 213005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag rdm men jag kommer at förklara vad som hände från första början

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag gick nyss in på servern jag valde att spawna torget och då hade jag en mask på mig och jag tog av den snabbt och min skott säker väst, det första jag hör när jag kommer in är att en grabb säger ooooo vilken hobby blatte gansgster jag valde att ignorera honom och så sprang jag iväg han sprang efter och fortsatte att göra narr av mig och mitt utseende och jag blev arg och valde att slå honom en gång och putta han en gång sen så kom min kompis till torget och jag valde att hoppa in i hans bil han fortsatte att springa efter och han hålde på att säga att jag leker mangas och att jag ä en 10 åring liten snor kille och så sa han kom ut man mot man och jag valde att hoppa ur han slog ner mig och sen så valde min kompis att slå han och han slog ner mign kompis också sen så blev jag skit arg och ja jag fattar att det är på mitt ansvar och jag ber så hemskt mycket omursäkt för de jag gjorde men till komma till saken så tog jag på mig en mask och tog upp mitt baseboll trä och slå han några gånger sen så drog vi jag valde tat göra de för tat jag var så himmla arg för allt han hade gjort inann och jag tycker själv att det är väldigt konstigt att bara börja reta någon på ens utseende när jag inte ens hade gjort något mot han, jag ville bara ha de kul och rp ikväll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte det är på mitt ansvar och jag vet att jag valde att göra fel sak men jag skulle bara vilja ha en extra chans och visa att det är inte jag och att jag vill ju bara rp med en hög och en bra social rp. och att jag har nu efter 5 dagar så har jag lärt mig efter bannen och jag kommer aldrig att göra om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en annan gång för att jag spammade i reports då var jag inte test medlem/ medlem och jag skulle klra paintball men jag kunde inte skjuta och så skickade jag in2-3 reports och sen så blev jag bannad i 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat strunta i honnom och inte sagt något/slagit honom uverhuvudtaget och bara ignorera honom och bara hoppat in i min kompis bil och kört iväg och rpat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte bara ska gå för ilksa och att man ska kunna hantera när man blir arg. och förlåt mig och jag fattar att det här är på mitt ansvar och att jag gjorde fel men jag skulle bara vilja ha en extra chans bara en allt jag begär och så kan jag visa vem jag egentligen är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka