Accepterad Cyruz2 | Medlem ansökning [Volle] [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyruz2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Lucas00#9348

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1973

Berätta om din karaktär. Adam Fredriksson är en 22 årig man som har bott i en annan stad men som sedan bestämde sig att flytta till staden Unive, hela hans familj förutom hans pappa omkom i en bilolycka där en full lastbilschaufförs släp välte och krossade hela fordonet. Adams pappa var en drogmissbrukare som slog Adam varje dag han inte var nöjd och en dag dog hans far av en överdos. Adam var trotts allt hans pappa hade gjort ledsen då han inte hade pengar eller jobb och var bara 15 år. Adam började då jobba som en städare hos polismyndigheten. Där träffade han flera poliser och alla där älskade Adam. Dom gav honom extra pengar då dom visste att han inte hade föräldrar som kunde jobba. Nu vill Adam ansöka till medborgare och börja jobba hos polismyndigheten och göra staden till en säker plats. Han har ju också som liten alltid velat jobba hos polismyndigheten som äldre och nu får han en chans att göra det, och då får han också se till att det inte händer lika många bil olyckor som det händer just nu. Han vill tillsammans med polismyndigheten träffa nya personer och jobba upp sig till en ännu högre rank.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med kvalitets RP som blir mycket roligt för alla som är med och där inga regelbrott begås. Detta kommer vara garanterat då jag har RPat i över ett år nu och jag är extremt bra på det. Jag går för att göra scenarion roliga och långa istället för tråkiga och korta med win mentality, jag tycker att detta är extremt viktigt då rollspelandet blir roligare och bättre då

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker att det betyder att man ska spela för att det ska bli bra rollspel utan någon Win Mentality och liknande. Detta tycker jag som sagt är extremt viktigt då rollspelandet blir roligare och bättre. Även fast man förlorar scenariot så skall det vara kul för personerna som är med i scenariot och då är det viktigt att man inte har winmentality

Hur hittade du Unive? Störst i Svearike ju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka