Nekad CyrusM | Whitelist ansökan [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CyrusM

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198043697585/home 110000104f911b1 (Hex) / BIN Steam ID 76561198043697585

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ☆MileyCyrusRay☆#4125

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 1993

Spel Tid? 3500 Timmar + på FiveM USA och Sverige

Berätta om din karaktär.

**Person Brev**

**Inledning**
Hej Mitt namn är Kim Possible jag är nu 29 år gammal, jag har jobbat som polis snart i 8år och har inte tröttnat ännu, Jag har rest runt både i Sverige och USA i tjänsten men skulle säga att jag känner mig som mest hemma i Sverige. Att jobba som polis är, Utmanande och socialt arbete, vilket jag uppskattar enormt då det är en grymt varierande miljö. Jag trodde jag skulle jobba som militär först men sen insåg jag rätt tidigt i min militära karriär att jag vill göra skillnad för folket på en mera direkt och konkret nivå, vilket en IGV polis gör , Det har varit mycket tänkande fram och tillbaka men när jag faktiskt tog tag i mitt polis intresse så insåg jag ganska snart att det va här jag trivdes, hos Polisen. Det viktigaste för mig är Kollegor och att kunna lita på varandra och sam-koordinera våra styrkor och rikta dem mot en enad front, så som Kriminalitet och Anarki. Att ha en sådan stor inblick och påverkan på folks liv är en anledning varför jag tror att det är ett enormt och vackert förtroende uppdrag att vara polis. Att anställa mig är ett steg i rätt riktning anser jag. Jag jobbar utifrån 5 olika principer vilka är.

Legalitetsprincipen ** Jag ska ha laglig grund för mitt handlande**. PL 1-3
Behovsprincipen **Mitt handlande måste vara både nödvändigt och verkningsfullt med tanke på resultatet som ska uppnås.**
Proportionalitetsprincipen **Jag ska använda så lite våld som möjligt för att uppnå resultatet.** PL -10 - 10a
Likhetsprincipen **Jag måste respektera allas likhet inför lagen när jag arbetar.**
Objektivitetsprincipen **Jag ska vara saklig och opartisk i mitt arbete.**
Skyndsamhetsprincipen **Jag ska bedriva mitt arbete så effektivt som möjligt för att så snabbt som möjligt ta beslut.**
. Nu har ni en liten överskådlig blick över vem Kim är och hur han arbetar, Hoppas vi ses på Intervjun.✔

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag kan tillföra grymt polis rp samt verklighets troget som jag vet att man strävar efter i denna stad. Jag är super sugen på Polis RP vilket verkade super nice här efter som det finns mycket folk. I och med att jag är Polis intresserad IRL och pluggar förberedande så är det lite extra kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag fick en bra känsla av Polisen samt servern I hel het. Det är därför jag valde att spontant ansöka. Jag är ägare I en moddig grupp för 3D utveckling CyrusFX, när det gäller fordon för GTA V så jag kanske kan erbjudan sådant med. Vid skrivande stund 03.37 är det 33 personer online. Ganska sjuk siffra om du frågar mig när vi pratar en svensk server.

Hur hittade du Unive? Slump

Vad har du för mål med ditt rollspel? POLIS

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ: fritids devar bara lite.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka