Nekad Cyros | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cyros

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ArbmaN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Arbman

Vad är ditt discord namn? ArbmaN #5707

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cyros Dooiroch är 21år, han han är uppväxt med sina föräldrar fram tills dom omkom i en flygolycka när Cyros var 8. Han flyttade då till sin moster som var alkolist. Så ingen vidare uppväxt. Han hamnade snabbt i kriminella gäng då han var vilse i livet. Han åkte in och ut på ungdomsanstalten tills en underbar lärare tog in honom och visade han att de var mer i livet än våld och dumheter. Läraren tog in Cyros som sin son och gav han mat och pengar. När Cyros sedan fyllde 19 och tog studenten i fordon har hans intresse varit bilar. Han gillar också att gymma och boxas då han har nyligen börjat tävla i boxning. Han har gjort ett stort lyft i sitt liv och är väldigt social och pratglad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en seriös kille som kommer skapa en hög rp nivå. Har sätt på streams att eran server är den bland den mest seriösa, det gör att det blir mycket mer verkligt och mycket roligare. Jag är även en mogen person, strävar efter att få allt så verkligt som möjligt. Är även väldigt aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en väldigt bra server samt så som håller en hög rp nivå som får allt att bli verkligare och roligare.

Hur hittade du Unive? Hittade servern genom vänner och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som rp som möjligt och att få ta del och dela roliga/häftiga scenarios. Jag vill även lära känna massa med kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt samt få träffa nya personer och kommer skapa coola scenarios. Kommer även sträva att hjälpa nya medlemma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Tillbaka