Nekad Cyros | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyros

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ArbmaN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Arbman

Vad är ditt discord namn? ArbmaN

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Kommer från förorten och samlat ihop pengar för att flytta in till storstaden för att följa min dröm att bli rik. Båda föräldrarna dog när jag var 9 i en flygplans crash och har sedan bott hos mostern tills nu. Har stora intressen inom gambling samt en rap karriär. Min karaktär Cyros har haft många problem under sin uppväxt men har gjort en stor förändring och är inte rädd för att stå upp i konflikter. Cyros moster är en stor polis i förorten som hjälpt många, darför är hon Cyros föreblid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med skratt samt hålla ordning då jag strävar att börja jobba inom polisen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Sätt många youtube videos och det verkar väldigt roligt och Unive verkar vara den mest seriösa av dom svenska servarna.

Hur hittade du Unive? På fivem/youtbe.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli framgångsrik, eller att göra som sin moster och bli polis och hjälpa samhället.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett framgångsrikt jobb inom finans eller inom polisen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka