Accepterad CyreKing | Ansökan till Servervakt[lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Boss

Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyrus

Vad heter du på discord? Obi-wan Kenobi#0978

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet kommer va hög (ca varje dag) Lov: ca 11:00 till ca 02:00 eller 03:00. Vardagar: Ca 15:00 eller 16:00 till ca 23:00. Lördag: Ca 11:00 till 02:00. Söndag: ca 11:00 till 23:00 eller 24:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 3 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång: Bild: https://cdn.discordapp.com/attachments/1081303965637021790/1094056633002369155/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt är till för att underlätta staffsen arbete så att det inte kommer massa /report eller /help hit och dit detta innebär att en server vakt kan sparka/banna en person som begår regel brott eller lallar exmepl vis att dem pratar ooc osv. men det är viktigt att server vakten har klipp på händelsen innan dem bannar annars finns det chans för att den bannen var felaktig. en server vakt ska inte heller gå och leta efter folk som gör regelbrott eller lallar däremot ska en server vakten göra åtgärder om en person gör regelbrott eller lallar i självaste rpandet till exempel vis så flyger staffsen runt i unive och håller koll om folk lallar eller gör regelbrott däremot server vakten rpar sig fram som en helt vanlig spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill, jag är just nu en polis här på unive och jag har sett många som våltar md sin bil och flyger till bahamas och sedan så kör dem bara iväg som att ingenting har hänt, detta vill jag motarbeta eftersom om det skulle va irl skulle dem va rätt så medvetslösa men det händer inte alltid att folk väljer och följa reglerna sedan ett till exempel är att när folk flyr från oss så använder dem /flee3 och detta göra så att dem får en rejäl boost att springa så vi hinner ej i kapp dom och dem är bort. Så kortfattat så vill jag motverka dessa lallare och dem som bryter mot reglera så att vi kan få en så hög rp nivå som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse/korruption innebär att man överanvänder sina förmågor som server vakt till exempel om man är i ett scenario och man blir exempelvis ner skjuten sedan så ressar man sig själv som att ingenting har hänt, detta gäller även om man ressar andra spelare helt fritt utan att ha rpat sig fram och det är absolut oacceptabelt att göra detta eftersom det förstör hela scenarion.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top