Accepterad Cyras | Medlem ansökning (lojtan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cyras

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Cyras#8093

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Lindgren han är 27 år. Han föddes i frankrike men flyttad med sina föräldrar till sverige när han var 8 år för att hans pappa fick ett jobb där. I sverige hade han en helt okej uppväxt. Det var för det mesta inte problem hemma men ibland blev det svårt med pengar. Så David behövde hjälpa till att få in pengar så han skaffade sig ett jobb på mekonomen det var inte så bra betalt men det tog in lite pengar iallafall. När han fyllde 18 flyttade han hemmifrån till en etta. Nu jobbar kvar på meko han bor fortfarande själv i samma lägenhet. Han älskar bilar och försöker spara ihop till en bil just nu. David vill hitta ett nytt jobb eller ett annat sätt att tjäna pengar på för just nu får han inte så bra betalt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att innan var jag medlem på unive i ca 2 år med mellanrum. och jag har alltid skötit mig bra nu fick jag en andra chans från en dum sak jag gjorde men nu vet jag att det var ett stort misstag de jag gjorde så nu kommer jag alltid hålla mig till reglerna i unive och ha en jätte hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör scenariot roligt för alla och tex om jag kidnappar någon så ger jag dom en chans att överleva om dom gör som jag säger.

Hur hittade du Unive? de va längesen antagligen från någon streamer

vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på att ta den annars blir du automatiskt nekad lycka till!

Tillbaka