Nekad Cyras | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyras

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Cyras#8093

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Vide bilanders. Han gillar bilar och donken favoritmeny dubbel quarter pounder med extra ost och utan saltgurka. Hans dröm är att bli polis för hans mammas brors systers mormors kusins pappa var det. Han glider en kapad 740 helt bött. Mne han vill sluta med epa ströget för at bli polis. Vides första epa var den här 740:in som han fick av sin pappas morfars pappa som han lirade runt med under andra världskriget. När han var 14 år flyttade vides från dalarna till stockholm och där blev han mobbad för sin epa och epawings men sen hittade han några strög kompisar som han börja ströga med runt gävle. Då blev han den mest etablerade epa raggaren i hela sverige men nu har han tröttnat på det olagliga och vill bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att innan var jag medlem på unive i ca 2 år med mellanrum. och jag har alltid skötit mig bra nu fick jag en andra chans från en dum sak jag gjorde men nu vet jag att det var ett stort misstag de jag gjorde så nu kommer jag alltid hålla mig till reglerna i unive och ha en jätte hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör scenariot roligt för alla och tex om jag kidnappar någon så ger jag dom en chans att överleva om dom gör som jag säger

Hur hittade du Unive? Från min broder melle tidigare sr mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka