Inaktuell Cyras | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyras

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Vad heter du på discord? Cyras#3341

Ditt Hex-ID 0:0:460250795

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs jag äger ingen ped

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker för den killen the lost mc peden

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. David växte upp på landet med skilda föräldrar och pappan var president i klubben the lost mc pappan rökte mycket cigg och drack mycket öl mamman missbruka kokain och båda förädlarna brukade slå David som barn men David fick ändå vara med mycket med klubben the lost och lärde känna många där och the lost blev som en familj för han och han börja hänga där mycket med hans farbor som också var med i the lost och david sov där visa nätter när hans pappa eller mamma var för arga och efter ett tag började han hjälpa til i klubben och meka och fixa till hojarna han gjorde allt för att hålla dom igång och rena och han gjorde de helt gratis för de var en självklarhet att man ska ta hand om sina hojar. När David bara var 17 år så tyckte klubben att han borde få börja åka på hojarna så han börja åka och hans första hoj han åkte på var Harley Davidson knuckelhead och han blev käri den direkt han blev kär i hela känslan att åka på hoj och att känna vinden mot ens ansikte och hur allt bara rulla på. Men inte långt efter han fyllt 18 så kom det andra saker med en mc klubb jo kriminaliteten så han börja hjälpa klubben med transporter och weed droger allt som handlade om pengar och säkerhet han var alltid med även om dom hade ett viktigt möte med en annan klubb det blev hans liv lost mc blev hans liv han började hjälpa till mer och mer med vapenhandeln och blev sgt at arms sne fortsatte de rulla på upps and downs men sen så hände en tragisk sak han pappa dog även om han bruka slp han och säga fula saker till David så älskade han ändå sin pappa och han sörjde länge men när David hade kommit över sin pappa så tyckte klubben att David skulle bli presisent och nu är han president och gör det han ska slutar aldirg jobba och kommer inte sluta tills han dör som hans pappa. Jag tror att det skulle bli mycket mer realistiskt om jag har en The lost mc ped för att då kan jag leva mig in mycket mer i de och värkligen rpa som en mc snubbe.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? att jag inte rpar för makt pengar eller vapen utan att ha kul och skapa roliga och långa scenarion som också är mogna och att det blir kul för alla inte bara för mig men också att Jag rpar väldigt seriöst men värkligen som jag tänker att min karaktär ska vara en president i the lost inte så rik åker runt på hoj inte någon jävla lambo lite sunking och arg vid visa tillfällen. Så jag lever mig också in mycket i min karaktär och det är där jag tror att pedan kan vara bra. Jag rpar också redan som att jag skulle ha ett ped och skulle va som den the lost karaktären vara sådär rolig och speciell som jag tänker mig att den ska vara den karaktären. Jag rpar också som att mitt liv värkligen är på spel och att jag kan åka in på livstid vilket jag er att många gör.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? För att utveckla min rp nivå och att han en roligare karaktär och ha roligare när jag spelar. Men också för att jag är president i the lost mc och det skulle passa väldigt bra om jag har ett ped som är the lost så de blir roligare rp för mig och för andra. Och det känns som att man får mycket mer känsla om man har ett ped och det tror jag värkligen så man kan lev sig in i karaktären

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att utveckla min rp nivå så att folk vet att jag är president i the lost och att det blir mer roligare och längre scenarion. Jag vill också uppnå mer annorlunda scenarion tex att meka på mc och sånna saker få in lite små scenarion ganska ofta. Ett annat mål är att inte bara va den vanliga personen utan att va lite speciell och rolig. Och att jag då med peden kommer då kunna uppfylla alla dessa mål och har roligare. Att få ett större namn i den kriminella världen så folk vet vem jag är på ett bra sätt.

Senast ändrad:
+rep killen har hög rp nivå och med ped skulle hans karaktär kunna utvecklas ännu mer.

+rep Han har en hög rp nivå, med en ped så skulle både rp:n och karaktären utvecklas till det bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka