- Meddelanden
- 1,685
- Reaction score
- 36
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Ditt discordnamn: Cyrano#1578
Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff för jag känner att det hade varit kul att få lära mig mer av servern och se hur serverns RP ser ut. Jag vill utveckla ALLA delar av serverns RP då den alltid kan förbättras
Jag vill också bli staff då min brorsa Albinyouknow är det och det hade varit TVÄRRRRR gött att kunna sitta med honom på kvällarna och ba chilla och göra staff arbete. Jag skulle vilja bli staff då jag också vill utveckla min egna RP och då tänker jag att det kan vara bra att få se både BRA och Dålig RP så jag lär mig hur jag ska rpa på bästa sätt
Jag vill också bli staff för det hade varit kul att få hjälpa nya/gamla spelare med saker som report till att lära folk hur man kommer igång på unive och kan börja träna/lära sig RPa ännu bättre än vad man redan kan. Jag skulle vilja bli staff för att jag tycker det hade varit lite roligare att gö staff arbete istället för att RPa, jag tycker såklart att det är kul att RPa men det är har blivit lite enformigt dom senaste 11 månaderna utan någon som helst av pause. Det hade varit kul att få sitta på kvällarna och hjälpa folk och allmänt lära känna folk. Jag tycker att just jag ska bli staff just för att jag har EXTREMT mycket fritid att lägga på staff arbete och det skulle kunna vara positivt.
Jag skulle vara EXTREMT snabb på reports och support ärenden ( om jag skulle vara support ansvarig såklart ). Jag skulle också passa PERFEKT som staff då jag inte är direkt dryg och skulle lyssna på det folk skulle vilja att jag gör då ( liksom om typ Limpis skulle be mig specca någon streamer ) så gör jag SÅKLART det. Jag borde bli staff för att jag kommer stanna i staff teamet EXTREMT länge ( om jag inte blir demotad förstås ) och jag kommer inte vara inaktiv utan jätte aktiv kommer jag vara. Det finns många andledningar varför just jag ska bli staff men jag tänker att detta räcker så det inte blir så mycket att läsa och så kan jag visa varför ni borde ha mig just som staff lite senare om jag blir staff
Dock är inte albin längre staff. Jag vill också bli staff för har vart MA i ca 1,5 månad nu när jag skriver denna och vill få mer ansvar och hjälpa till med communityt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vanliga dagar -
Måndag - 15.15 - 22.15
Tisdag - 15.15 - 22.15
Onsdag - 15.15 - 22.15
Torsdag - 15.15 - 22.15
Fredag - 14.00 - 02.00
Lördag - 10.00 - 02.00
Söndag - 10.00 - 22.15
Lov/Ledig Tid
Måndag - 11.00 - 03.00
Tisdag - 11.00 - 03.00
Onsdag - 11.00 - 03.00
Torsdag - 11.00 - 03.00
Fredag - 11.00 - 03.00
Lördag - 11.00 - 03.00
Söndag - 11.00 - 03.00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 13 Augusti 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var var MA i ca 2 måndagen. Jag har spelat mycket på dev serverar och lärt mig en del kommandon. Jag har också vart helper lite också ett tag.
Lite av kommandonen jag lärt mig -
/svban (id) (andledning) / Man bannar någon 1 timme
/kick (id) (andledning) / Man sparkar någon från servern används t.ex. när någon är AFK.
/who (id) / Man kan se om någon är Medlem/Krim t.ex. då.
/noclip / Man kan gö så ingen ser en och man kan flyga
/sqlban (id) (längd) (andledning) / Används om någon ska bli bannad längre än 1 timme
/sqlunban (hex-id) / Man unbannar någon som t.ex. blivit felaktigt bannad.
/sqlbanoffline / Man bannar en spelare som är offline
/spec (id) / Man speccar en speciell person
/specoff / Man slutar specca den personen man speccar
/togglename / Man kan se folks namn och ID ovanför deras gubbe
/toggleid / Man kan se folks ID ovanför deras gubbe
/frezze (id) / Man fryser en spelare som t.ex. vdmar.
/revive (id) / Man får fullt hp igenom används om någon t.ex. dött av bugg
/goto (id) / Används om man vill tpa sig till en spelare
/tpm / Man sätter ut på mappen sen skriver man /tpm så kommer man till där man satt ut på kartan
/bring (id) / Man tpar en spelare till sig.
/sv / Man skriver i SV Chatten
/sc / Man skriver i staff chatten
/m (id) Man skriver privat till en person.
/v (bilnamn) Då spawnar man fram en bil, beror på vilket spawnnamn så får man en speciell bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom vilket område som helst. Jag kanske inte kommer va super kunnig i Donation i början man det kommer jag lära mig med tiden, alltså inte så super kunnig med alla spawnnamn och kommandon, men det ksk står.
Ditt discordnamn: Cyrano#1578
Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff för jag känner att det hade varit kul att få lära mig mer av servern och se hur serverns RP ser ut. Jag vill utveckla ALLA delar av serverns RP då den alltid kan förbättras
Jag skulle vara EXTREMT snabb på reports och support ärenden ( om jag skulle vara support ansvarig såklart ). Jag skulle också passa PERFEKT som staff då jag inte är direkt dryg och skulle lyssna på det folk skulle vilja att jag gör då ( liksom om typ Limpis skulle be mig specca någon streamer ) så gör jag SÅKLART det. Jag borde bli staff för att jag kommer stanna i staff teamet EXTREMT länge ( om jag inte blir demotad förstås ) och jag kommer inte vara inaktiv utan jätte aktiv kommer jag vara. Det finns många andledningar varför just jag ska bli staff men jag tänker att detta räcker så det inte blir så mycket att läsa och så kan jag visa varför ni borde ha mig just som staff lite senare om jag blir staff
Dock är inte albin längre staff. Jag vill också bli staff för har vart MA i ca 1,5 månad nu när jag skriver denna och vill få mer ansvar och hjälpa till med communityt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vanliga dagar -
Måndag - 15.15 - 22.15
Tisdag - 15.15 - 22.15
Onsdag - 15.15 - 22.15
Torsdag - 15.15 - 22.15
Fredag - 14.00 - 02.00
Lördag - 10.00 - 02.00
Söndag - 10.00 - 22.15
Lov/Ledig Tid
Måndag - 11.00 - 03.00
Tisdag - 11.00 - 03.00
Onsdag - 11.00 - 03.00
Torsdag - 11.00 - 03.00
Fredag - 11.00 - 03.00
Lördag - 11.00 - 03.00
Söndag - 11.00 - 03.00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 13 Augusti 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var var MA i ca 2 måndagen. Jag har spelat mycket på dev serverar och lärt mig en del kommandon. Jag har också vart helper lite också ett tag.
Lite av kommandonen jag lärt mig -
/svban (id) (andledning) / Man bannar någon 1 timme
/kick (id) (andledning) / Man sparkar någon från servern används t.ex. när någon är AFK.
/who (id) / Man kan se om någon är Medlem/Krim t.ex. då.
/noclip / Man kan gö så ingen ser en och man kan flyga
/sqlban (id) (längd) (andledning) / Används om någon ska bli bannad längre än 1 timme
/sqlunban (hex-id) / Man unbannar någon som t.ex. blivit felaktigt bannad.
/sqlbanoffline / Man bannar en spelare som är offline
/spec (id) / Man speccar en speciell person
/specoff / Man slutar specca den personen man speccar
/togglename / Man kan se folks namn och ID ovanför deras gubbe
/toggleid / Man kan se folks ID ovanför deras gubbe
/frezze (id) / Man fryser en spelare som t.ex. vdmar.
/revive (id) / Man får fullt hp igenom används om någon t.ex. dött av bugg
/goto (id) / Används om man vill tpa sig till en spelare
/tpm / Man sätter ut på mappen sen skriver man /tpm så kommer man till där man satt ut på kartan
/bring (id) / Man tpar en spelare till sig.
/sv / Man skriver i SV Chatten
/sc / Man skriver i staff chatten
/m (id) Man skriver privat till en person.
/v (bilnamn) Då spawnar man fram en bil, beror på vilket spawnnamn så får man en speciell bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom vilket område som helst. Jag kanske inte kommer va super kunnig i Donation i början man det kommer jag lära mig med tiden, alltså inte så super kunnig med alla spawnnamn och kommandon, men det ksk står.
Senast ändrad: