Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1149768319&token=0-8l4LOA
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian
Vad är ditt discord namn? Cipek0808
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex Andersson och jag är 22 år gammal. Jag gillar att vara med vänner och mycket med djur. Min favorit djur är hund. Jag är lite känslig person och kan bli lätt arg. Jag vill bli en Mekonom för att det värkas roligt eller en polis.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha roliga jobb och det skulle ha varit kul om ni skulle ha godkänt det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag spelar på denna serven bara.
Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det kul och att det ska vara som i riktiga livet. Hitta nya vänner och nya roliga jobb.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian
Vad är ditt discord namn? Cipek0808
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex Andersson och jag är 22 år gammal. Jag gillar att vara med vänner och mycket med djur. Min favorit djur är hund. Jag är lite känslig person och kan bli lätt arg. Jag vill bli en Mekonom för att det värkas roligt eller en polis.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha roliga jobb och det skulle ha varit kul om ni skulle ha godkänt det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag spelar på denna serven bara.
Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det kul och att det ska vara som i riktiga livet. Hitta nya vänner och nya roliga jobb.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej