Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1149768319&token=0-8l4LOA
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian
Vad är ditt discord namn? Cipek0808
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex Andersson och jag har ingen kriminell bakgrund. Jag har ett jobb i postnord och det skulle ha varit spännande att vara polis eller ambulans. Mitt mål är att ha ett rolig jobb. Jag är inte så aggressiv och jag gillar alla människor och inte va dum mot dom. Jag är 22 år gammal och min intresse är bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha en rolig jobb och träffa nya vänner på jobbet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag spelar på denna serven bara.
Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara som i riktiga livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian
Vad är ditt discord namn? Cipek0808
Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex Andersson och jag har ingen kriminell bakgrund. Jag har ett jobb i postnord och det skulle ha varit spännande att vara polis eller ambulans. Mitt mål är att ha ett rolig jobb. Jag är inte så aggressiv och jag gillar alla människor och inte va dum mot dom. Jag är 22 år gammal och min intresse är bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha en rolig jobb och träffa nya vänner på jobbet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag spelar på denna serven bara.
Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara som i riktiga livet
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej