Nekad Cyprian | Medlem ansökning [Appzy5], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyprian

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1149768319&token=0-8l4LOA

Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian

Vad är ditt discord namn? Cipek223#1721

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Hej Jag heter Alex Andersson och är 22 år gammal. Jag är en kille och gillar djur och va ute med kompisar. När jag va liten så va jag en bra pojke. Min mamma och pappa va stolta över mig men senare efter sommarlovet så fick jag en ny elev i min klass. Jag trodde att han va en normal kille så jag blev vän med han. Han hade mycket kontakter och hade en gäng. Dagen efter så gick jag med han efter skolan till hans gäng. Dom va inte trevliga. Dom hållde på med mycket skit så dom drog in mig i det. Efter det så va jag med dom och vi hållde på¨med mycket skit. Min mamma och pappa va arga på mig eller lite för mycket. Dom började hålla på med alkohol och lite sånt. När jag va 17 år gammal så slängde dom ut mig från huset. Jag sov hos min kompis hela tiden alla dagar. Men nu så har jag hittat mer vänner jag bor fortfarande hos min vän och vi ha det kul. Jag vill bli mycket bättre person och komma in i samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har bra RP och För att jag har hört att ni är en bra server och att det är mer RP här än på andra server och jag har en bra RP. Det finns också nya jobb som typ polis och sånt så man kan hitta nya vänner som kanske bor i närheten av min stad. Det är också många som spelar här.,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har bra rp och jag vill hjälpa till att utveckla serven.

Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt Rp och att ha det kull. Jag vill även hitta nya kompisar och lära mig typ hur man jobbar som en polis. T.ex. att jag blir polis och jag har en partner med mig som kan rp bra som en polis så då kan jag lära mig hur det är att vara polis. Jag vill också utveckla mitt rp och hjälpa att utväckla serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill hitta vänner och uppnå min dröm om min jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka