Accepterad cyka nuggets | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cyka nuggets

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: cyka nuggets

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985047346/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? cyka nuggets#9032

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan, i hans uppväxt så hade han i flera år bara en mamma eftersom hans far lämnat familjen vid 2 års åldern vid 5 års åldern så dog hans mamma i en bil krasch och han fick bo på ett barnhem redan då lärde han sig att man bara lever livet en gång och att inte ta saker för givet. Juan hade inget att förlora. Han blev involverad i massa gäng i staden Cancún men efter 15 år av dumheter har han förstått att han vill vara en normal person. Så han försöker ta tag i livet han flyttar då till (där rpn håller) för en helt ny start då han vill hitta sin far igen. Juan är då ursprungligen ifrån Mexiko 20 år gammal. Juan bryr sig om människor han är omtänksam och snäll men har ett temprament. Juan älskar pengar och tjejer. Fordon är ett stort intresse hos Juan

Varför ska just du bli whitelistad? Känner att jag kan bidra till bättre RP på ett sätt. En RP server kan ju alltid bli bättre och på ett sätt börjar det med bättre och seriösare spelare. Själv är jag väldigt seriös och inne i karaktären. Eftersom roleplay är ett enormt intresse hos mig. Älskar scenarion och försöker alltid att fortsätta med dem så dem blir både roligare och bättre (självklart kommer det också från inblandade med i scenariot) Kommer alltid vara intresserad i olika jobb och kommer vilja hjälpa på alla olika sätt. Kommer vara inne minst 3 timmar om dagen. Har väldigt mycket fritid så kommer vara aktiv!.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har väldigt många vänner på just denna server som tipsat mig, dem har sagt att servern är väldigt seriös och bra, då vill jag såklart vara med, vart med i andra servrar då det inte vart så seriöst då lämnar jag o söker ny.

Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 160 timmar

Hur hittade du Multistaden? Igenom vänner och streams där jag sätt att servern är bra. Vart intresserad direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, dock fått en varning i mina unga five m dar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just för tillfället vart min favvo server ner stängd. Så nej spelar inte på någon annan för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka