Accepterad Cyano | Medlem ansökning [Volle] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cyano

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199466245728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Cyano#0341

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Lombardozzi och han är uppvuxen i Iran Tehran i en ort som heter Kose Khamenei. I den orten så var nästan alla knarklangare. hela vägen från 8 åringar till 70 åringar. De som bodde där hade oftast svårt att hitta ett lagligt jobb då alla är nästan utländsa och har svårare attt få ett jobb. Man hör ju direkt på namnet att Tony Lombardozzi inte är iranie och det gav honom svåra möjligheter i Iran. Tonys båda föreldrar var städare till en man som heter Khomeini och Khomeini var en ond man. Khomeini var dryg och hade alltid en toalettrulle runt huvudet för att han tyckte det såg häftigt ut. Tonys föreldrar klara inte av det nå mer så de sa upp sig. De hade inga pengar kvar och de svälte. Det var synd om deras nyfödda bebis som skulle vara Tonys lillebror. Tony flydde till Sicilien helt ensam och började tjäna svarta pengar geonom droghandel redan som 15 åring. Maskerad, hatt, kostym. Han var aktivt deltagande i en maffia. Däremot så kunde han mycket om bilar och vill helst byta yrke genom att flytta till denna stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på uive så jag har en hel del rp erfarenheter från flera år. Jag har spelat på andra servrar men både dålig och bra kvalite. Nu hoppas jag att jag får en chans i Unive då jag tycker rpn ser roligt ut med hög kvalite. Längtar redan till att spela här på Unive. Jag vill se till så att alla känner sig trygga runt om kring mig utan regelbrott posv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till massa kreativa och roliga scnearion utan att jag ska vinna hela tiden. Jag kan vara gissla oförberedd utan att begå regelbrott. Jag kan själv vara en rånare som inväntar polisen på förhandling osv. Annars så kommer jag bifra till rolig oc social rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna det är powergaming. Man ska spela för att alla personer inblandade i scenariot ska ha roligt så inga regelbrott sker. Motpartnen ska kääna sig trygg och behöva käna att den andra motpartnen bara spelar för att vinna.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Tillbaka