Nekad cwalski | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cwalski

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad heter du på discord? cwalski

Vad är ditt Hex:ID steam:110000148693ddf

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag kl 8:00 till kl 23:00
-
Tisdag kl 9:00 till kl 23:00
-
Onsdag kl 8:00 till kl 00:00
-
Torsdag kl 8:00 till kl 23:00
-
Fredag kl 8:00 till kl 03:00
-
Lördag kl 10:00 till kl 03:00
-
Söndag kl 8:00 till kl 00:00
-
Dessa tiderna kommer jag kunna va online som servervakt om inte jag ska resa bort!

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på unive ca 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 29 men 1 dom senaste 4 månader

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ifall jag skulle bli servervakt så skulle jag tänka mer på hur folk beter sig på servern och vad dom gör mindre bra. Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer även att hjälpa till med att kicka folk, SVbanna folk som ej beter sig osv. Jag kommer även att försöka ta lärdom av andra Staffs på Unive för att kunna utveckla mitt egna jobb som Servervakt och kunna ta lärdom av dom för att bli en så bra Servervakt som möjligt. Som Servervakt ska man dock inte åka runt i noclip och bara titta på folk. Tanken med Servervakt är att du ska RP:a och samtidigt hålla utkik efter folk som bryter mot reglerna. Jag kommer också såklart titta runt i min omgivning så att allt går rätt till. Med att tex dva, Ge folk skin osv. Eftersom det är runt ca 450 pers om inte mer som är online på Unive så vill jag hjälpa till på servern för att underlätta för Trainees, staffs, mods, ägare!

Varför vill du bli servervakt på servern? är så att jag har ju spelat på unive ett tag och jag tror verkligen jag hade passat som det, och jag har ochså dess utom har stött på ganska många lallare o vdm,are o folk som bryter mot alla regler och jag vill värkligen kunna hjälpa Unive o få bort folk som bryter mot reglerna för att folk ska kunna få bättre rp känsla, och att inte deras rp ska förstöras för dom som verkligen fokuserar på just rp, jag har stött på ganska många folk i unive som vdmar o lallar o bryter mot regler, jag stör mig ganska mycket på dessa lallare, Jag ska göra mitt bsta verkligen om jag blir servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse och korruption är när man abusar sin revive eller kick eller svban för att få fördelar ingame, vilket man inte ska göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka